HTML

Bobolcsai bácsi történetei

Bobolcsai bácsi történetei ARP írásai alapján

Linkblog

Gramza bácsi gyanuba keveredett 2005.10.14.

2007.09.04. 13:49 Bobojsza_

Gramza bácsi gyanuba keveredett, hogy ő vszleg egy bukott trader lehet, azért kell neki 1-2 ezer dollárért előadni pl: itt Bpesten.

Erre ment az észrevétel:

"Szegény Gramza - én nem voltam ott, de az anyagát holnap megkapom - egyébként ismerem.
A lelkületet kell megérteni, hogy miért adhat elő 1-2 ezer dollárért egy ilyen kaliber

1. Az átlag amerikai iskolázott ember jóindulatú - és kooperatív
2. Az átlag magyar iskolázott ember nem jóindulatú - versengő, és nem kooperatív
3. A siker önzetlenné tehet
4. Az önzetlenség sikeressé tehet
5. A kudarc savanyúvá tehet
6. A savanyúság kudarcba kergethet
7. Mellesleg sokan ingyen és bérmentve segítjük az érdeklődőket a fórumon (még 1-2 ezer USD-t sem kérünk)
8. Ez mégis örömet okoz - majd annyit mint a lé (picit kevesebbet)
9. A fentieket az amerikaiak tudják
10. Lehet Gramza is tudja
11. Sztem Vakmajom is tudja
12. Sztem Vanek úr is tudja
13. Sztem Farkas is tudja
14. Sztem Veermedve is tudja
15. Sztem TopKaiser is tudja - ugye?"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bobolcsaibacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr38157217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása