HTML

Bobolcsai bácsi történetei

Bobolcsai bácsi történetei ARP írásai alapján

Linkblog

Bobolcsai bácsi és a GRID 2005.09.26.

2007.09.04. 13:17 Bobojsza_

Re: GRID ugyek. Econet Elözmény válasz erre 08.11

Bobolcsai bácsival már erről is beszélgettünk korábban:
"
Azt mondta: "soha ne vegyél részvényt gyorsan"
"
Ezt sem értettem - mondom ez már öreg és lassú ezért cseszeget engem, aki friss és harap mint gyémántvágó. Aztán az ebpp hírnél jöttem rá már megint igaza van - aznap kivártam délutánig, akkorra már látszott, hogy ez az egész storyegy nagy nulla. Áldottam magamban Bobolcsai bácsit, a saját ökörségemtől mentett meg.
arp

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bobolcsaibacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr73157180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása